logo

Wat is BPM?

Overzicht en structuur

Organisaties die in processen denken, presteren beter. Zeker als ze bij het inrichten van bedrijfsprocessen goed naar de wensen van hun klanten luisteren. Business Proces Management richt zich in onze praktijk om volgens de Lean methode (zie hieronder) en verschillende soorten gereedschap (MAVIM, BMPN 2.0, ARIS, BiZZdesign etc.) anders naar processen te kijken en te bereiken dat een klant meer overzicht en structuur krijgt.


Met procesoptimalisatie zijn opvallende en meetbare resultaten te behalen. Betere producten en diensten bijvoorbeeld, die naadloos aansluiten bij de klantwensen. Evenals het oplossen van knelpunten, het wegnemen van verspilling en het maximaliseren van het ‘in één keer goed’ percentage.

image grid

Lean

Continu verbeteren, meetbare resultaten

Lean management richt zich op het leveren van toegevoegde waarde aan klanten door zo hoog mogelijke kwaliteit tegen zo laag mogelijke kosten te realiseren. Hierbij staat het proces van ‘continu verbeteren’ centraal. Onze Project Professionals beschikken over de expertise om ‘van klant tot klant’ processen in de financiële dienstverlening, de energiesector en de overheid volgens de principes van Lean in te richten en het proces van continu verbeteren op gang te brengen. Al onze BPM specialisten zijn minimaal Lean Green Belt gecertificeerd.

grid2 image

Waar hebben we successen behaald?

Klantcases

BWP Project Professionals werken bij uiteenlopende klanten en sectoren. In al onze expertises blinken we uit bij de klant en doen wij meer dan we beloven. Benieuwd naar voorbeelden hiervan? Raadpleeg de klantcases hieronder!